beni susturun.

kişisel gelişim blogu

18 Eylül 2016 Pazar

yeni bir başlangıç, merhaba blog 2


vay anam vay neler dönmüş serhat ya diyerekten konuya girmek istiyorum. uzun zaman geçti. çok şey değişti. işin ilginci çok farklı birşey yaşadım. tam bir buçuk yıl önce yazdığım yazıları okuyunca anonim olmama rağmen utandım. ama sıkıntı yok yani bilerek silmiyorum kalsın onlar orda(sildi). hatta ben size bi itirafta bulunayım; bu blogu unutmuştum ben. böyle bir blog sahibi olduğum falan aklımdan uçup gitmişti. hani insana birden yazma hevesi gelir hayatının bazı dönemlerinde. yine öyle bir dönemde olsam gerek diye düşünüyorum ama o zaman yazdığım kafa ile şuanki cidden çok farklı. harbiden bir buçuk yıl gibi kısa bir zaman dilimi bile insana çok fazla şey katmaya yetiyor. velhasıl kelam birşeyler karalayasım geldi dün gece, ulan dedim benim bi blogum vardı. neydi neydi derken kendimi burda buldum. ama gece sağına soluna çeki düzen verdim blogun.

abilerim ablalarım şuan okuduğunuz blogu taçsız kral pele, bakenbauer, nadya komanaççi, biricit bardo, kraliçe elizabet, kaleci mıyer , fenerbahçeli cemil dahil sanırsam henüz kimse okumadı. hepsi de şöhretini bu bloga borçlu değil. on saniyede susuz sabunsuz traş.

istanbulda bilmem kaç tane vakıf üniversitelerinden herhangi birinde ikinci sınıf öğrencisiyim.

yeni bir başlangıç, merhaba blog 2 Değerlendirme: 4.5 Neresi bu: Unknown

4 yorum:

  1. Sivri yorum yapma olurmu sadece uğradım. Okudum :) hepimiz değişiyoruz kim yerinde kalıyor ki değişmek iyidir düşünce fikir durumsal aynı kalmaktan sa değişim iyidir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha o işin espirisi tabi :)) teşekkür ederim. gerçeğin ta kendisi değişimdir zaten.

      Sil
    2. Diğer yazdıklarını okuyunca biraz tereddüt yaşadım. Ondan sebep ....

      Sil